2021. február 26., péntek

Fujifilm FinePix S5700 Fényképezőgép - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

- A termékem eladó képeken látható állapotban !
Hibamentes, kitünő állapotban korához képest.
(Vakurugója törött, ami szerintem nem hátrány. Én 3 évig nem éreztem annak. Fémrúgó-ra lehetne cserélni. Kb. 5000 Ft. )
Elemmel üzemel 4x1. 5V !!! (Megbizhetó kisgép. )
Adatai:
7, 1 megapixeles CCD érzékelő
10x optikai zoom (38-380 mm ekv. )
Elektronikus képstabilizáció
Max ISO1600 érzékenység
Rekesz- és záridő előválasztás
i-Flash és Dual Shot vakuzás
640 x 480 pixeles videofelvétel 30 kép/mp sebességgel
Elektronikus kereső (EVF, 230 000 képpont)
2, 5" LCD (230 000 képpont)
SD és xD memóriák támogatása
USB Full Speed kapcsolat
27 MB belső memória
Hibák, amelyiben vannak a terméken akkor fel vannak tüntetve.
Minden termékem ki van próbálva !!! (Természetesen átadáskor ki lehet próbálni. )
Figyelem: Csere NEM érdekel ! ! !
(DE korrekt reális árajánat esetében, minden lehet fix  összegű termék, amin nincsen licit összeg. )
Bármilyen más kérdésre a termékkel kapcsolatban válaszolok.
(Ha a vevő igényli, nyitott vagyok más szállítási módra is, de ha én futárkodom akkor csak reális benzin pénzért vállalom. )


Jelenlegi ára: 10 000 Ft
Az aukció vége: 2021-02-26 22:36 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts